Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl Üye Olabilirim?

www.mirkamobilya.com.tr ana sayfasında yer alan “Üye Ol” linkine tıklayıp sizden istenilen bilgileri formda eksiksiz doldurduğunuzda üyelik işleminiz tamamlanacaktır.  

Şifremi unutursam ne yapmayalım?

Şifrenizi unutmanız durumunda, ana sayfamızda bulunan "Üye Girişi" bölümünde yer alan "şifremi unuttum" linkini tıklayınız.

Üyelik avantajları nelerdir?

Alışveriş ve sipariş işlemlerinizi kolayca yaparak zaman kazanabilirsiniz. Aynı zamanda üyelerimize sağlanan özel avantajlardan, kampanyalardan ve promosyonlardan yararlanabilirsiniz.


Ürünlerinizi nereden satın alabilirim?

Ürünlerimizi web sitemiz üzerinden sipariş vererek satın alabilirsiniz.

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Değerli müşterimiz sitemizden satın aldığınız ürünlerin talep ettiğiniz şekilde teslim edilmesi için siparişlerinizi verirken bazı önemli konulara dikkat etmenizi öneririz.

Sipariş vereceğiniz ürünün renk, ölçü, kumaş, ayak ve adet bilgilerine dikkat etmeniz çok önemlidir. Teslimat sürelerinde yaşanacak olumsuzlukların önüne geçmek adına sipariş bilgilerinizi eksiksiz ve doğru doldurmanızı rica ediyoruz.

Teslimat süreleri ürüne göre değişiklik gösterebilmektedir. Satın almak istediğiniz ürünün teslimat süresini ürün detay sayfasında görebilirsiniz. Ürününüz bu alanda belirtilen ortalama süre içerisinde teslim edilecektir.

Ürünün ölçülerine özellikle dikkat etmenizi rica ediyoruz. Ölçü bilgilerine tüm ürünlerde ürün detay sayfasında ulaşabilirsiniz.

Siparişinizle ilgili sizinle irtibata geçebilmemiz için iletişim bilgilerinizin güncel ve eksiksiz olduğunu kontrol etmenizi rica ederiz.

Ürünler, sipariş ve teslimat hakkında öğrenmek istediğiniz her türlü bilgi için destek hattımızı arayabilir veya e-posta gönderebilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

·       İlk önce satın almak istediğiniz ürün veya ürünleri sepete ekleyin.

·    Satın almak istediğiniz ürün/ürünlerin fatura ve teslim edilmesini istediğiniz adresi ekleyin ya da daha önce kaydettiğiniz adresi seçin.

·    3. adım ise ödeme bilgilerinin girilmesidir. Kredi/Banka kartı bilgilerini girerek peşin–taksit imkanlarını belirleyin.

·      Siparişinizi onaylamadan önce girdiğiniz bilgileri kontrol edin.

·      Gerekli bilgilerin girişi ve kontrolü ardından Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup onayladığınıza dair kutucuğu işaretleyin ve siparişinizi tamamlayın.

Ürünlerinizin fiyat bilgisine nasıl ulaşabilirim?

Ürünlerimizin fiyatları bu web sitemizde ürün grupları sekmesinde yayınlanmaktadır. Herhangi bir üründe kampanya olması durumunda, kampanyalı fiyatlarımıza da sitemizde yer verilecektir.

Ödeme seçenekleri nelerdir?

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünlerin ödemesini, havale/EFT ve kredi kartı /banka kartı seçeneklerinden biri ile yapabilirsiniz. 

Siparişimin takibini nasıl yapabilirim?

Üye girişi yaptığınızda, "Siparişlerim" bölümünden geçmiş siparişlerinizi ya da yeni verdiğiniz siparişinizin tüm aşamalarını görebilirsiniz. Bu bölümden ürün ve adedi, sipariş tarihi, ödeme durumu, sipariş durumu ve kargo takip numarası takip edilebilmektedir.  

Teslimat ve kurulum ücretsiz midir?

Teslimat ve montaj-kurulum işlemlerimiz ücretsizdir.

Teslimat ne kadar sürmektedir?

Değerli müşterimiz sitemiz üzerinden sipariş etmiş olduğunuz tüm ürünlerin teslimat süresi maksimum 30 (Otuz) iş günüdür. (Kampanya ve özel dönemlerde teslimat ve kurulum süreleri değişkenlik gösterebilir.)


Satın aldığım ürünlerin faturasına nasıl ulaşabilirim?

Faturanız, satın aldığınız ürünlerle birlikte gönderilmektedir. Ayrıca siteye kayıtlı e-posta adresinize de e-posta olarak gönderilecektir. Dilerseniz fatura adresinizi farklı seçebilirsiniz. Bunun için tek yapmanız gereken adres alanından "Fatura Adresi" alanına teslimat adresinden istediğiniz herhangi bir adres girmek olacaktır.

E-faturama nasıl ulaşabilirim?

Siparişinize ait e-faturanız sitemize kaydolduğunuz e-posta adresine otomatik olarak gönderilmektedir. Ayrıca siparişinizle birlikte size e-faturanın çıktısı da teslim edilecektir.


Ürünlerinizin garanti süresi ne kadardır?

Tüm ürünlerimiz 2 yıl tam garantilidir.

Servis imkânınız mevcut mudur?

Müşterilerimize servis hizmeti veriyoruz.

Sipariş oluştururken sorun yaşadığımda ne yapabilirim?

Sipariş sırasında sorun yaşamanız halinde 03523220750 nolu destek hattından ve info@mirkamobilya.com.tr mail adresinden iletişime geçebilirsiniz.


Sipariş verdiğim ürünlerin iptali ya da iadesi mümkün müdür?

Değerli müşterimiz sitemiz üzerinden sipariş etmiş olduğunuz ürün ya da ürünleri 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Kullanılmış olan ürünler için değişim ya da iade söz konusu değildir.

Ambalajı açılmamış ve kullanılmamış (kendi ambalajıyla olmak koşuluyla) ürünler için fatura tutarı üzerinden % 10 hizmet bedeli karşılığında iade işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

İptal ve iade işlemlerini nasıl gerçekleştirebilirim?

Siparişiniz ile ilgili iptal talebinizi, hesabınızdaki sipariş detaylarından sipariş iptal talebi oluşturarak iletebilirsiniz. Ayrıca işlemleriniz için müşteri destek hattımızı arayabilirsiniz.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.